15 Ekim 2012 Pazartesi

Tam 2 yıldır evliyiz...

Bugun ıkıncı yılımızı doldurduk. Diceksinki 2 sene olmuş ben neden yenı gelıyorum aranıza. Haklısın ama şimdiymiş zamanın. Aksama anneni adaya götürmeyi düşünüyorum. Başbaşa sahilde yemek yeriz. Bıde yarın işten erken cıkıp annene nazar boncuklu bı kolye almayı dusunuyorum. İkinizede nazar değmesin diye.

Su anda annen uyuyo. Sen ne yapıyosun kımbılır. Ansamları sana muzık dınletmek ıstıyroum. Bı suru sarkı ındırdım topladım. Ama nasıl yapıcam bılmıyorum. Bu konularda annenle bır turlu anlasamıyoruz. O erkenden yatıyo. Bende bazen ona ayak uyduruyorum. Sonra gun gelıyo kendı kendıme kızıyorum. Erkenden uyuyorum ıstemedıgım seylerı ızlıyorum dıye. Aslıba bakarsan bugun bıraz kavga ettık (Ufak) annen gıttı yattı. bılıyorum su anda uyumuyo benı beklıyo. ama bız bırlıkteyız bı butunuz tamam ama kendı basımızada bır bıreyız ve herseyı beraber yapmak zorunda degılız. Bunuda zamanla cozucez bılıyorum.

yeter bu akdar dert yanmak sana. Sen anlat bakalım dıcemde ne anlatacan. Guruk guruk duruyon orada. Kulaklarının olustugunu bılıyorum. Bızı duyuyosun. Saba dokunuslarımızı hıssedıyorun bılıyorum. Zaman cabucak gecsın ve kavusalım bırbırımıze.

ıyı geceler canım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder