10 Ekim 2012 Çarşamba

Daha Ne Kadar Var?

  10. ayında bitti. Doktorun soylediği tahlilleride yaptırdık. Azcık demir eksikliği varmış annende. Onuda vitaminle falan destekleriz artık. Bayramda uzun bir yolculuk yapıcaz hazırmısın? Orada eline ne gelirse sıkı tutun önce babannene dedene sonrada annenneye gidecez. Seni haber vericez. Bayram dönüşünde de artık cinsiyetini öğreniriz. Seni ne diye seveceğimzi bilelim yahu...

  Bu sabah daha tek gözüm açıkken seni sevdim. Umarım hissetmişindir. Sabah işe giderken 2-3 yaşlarında inatçı bir kızla uğraşan bi baba gördüm. Adam ne kadar bıkmış usanmış duruyodu bilemezsin. Kızda elinde süt laylaylom yürüyodu. ne beklioduki baba koca insan gibi yürümesini geç kalmayı erken gitmeyi bilmesinimi. Sana karşı çok anlayışlı olucam ben. Sende inşallah elinden gelen gayreti gösterirsin bize karşı...

  Not: Bu arada kıpırdanmayı artık bıraksan diyorum. Annenin servisi yok artık. Otobüsle gidiyo işyerine. Kalabalık ve havasız zaten arabalar. Bide sen hoplayıp sıplayınca kadının yolculuğu cileye dönüyo. Az daha dikkat. Seni seviyorum. Deli gibi bekliyorummmmm seni.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder